Grafické práce - digitální i tiskové

 

Grafické práce jsou dnes zaměřeny hodně na IT technologie, především pro webové stránky v podobě bannerů, ikonek, doplňkových obrázků nebo celých grafických šablon.

Ale ani dnešní moderní doba se neobejde bez tištěného projevu ve formě letáků, brožur, vizitek, plakátů nebo plachet a samolepek.

Nabízím své služby pro obě oblasti, jak čistě digitální tak i tiskovou. Kromě výše uvedeného pro Vás mohu vytvořit pěkné jídelní lístky, šablony firemních dokumentů nebo logo firmy či různé ikonky a piktogramy.

Ukázky grafických prací a reference najdete zde.

Základní nabídka grafických prací:

Grafické práce

1) Vizitka

Vizitka je jedním ze základních prezentačních a komunikačních prostředků určeným pro vaše zákazníky. Měla by obsahovat jak kontaktní údaje tak případně zkrácenou nabídku vašich služeb, mapku a také by měla vzhledově vaši firmu dobře reprezentovat.

Tato nabídka zahrnuje:

  • Analýza a návrh = konzultace s klientem
  • Grafická část = návrh vizuální podoby vizitky (na základě dodání podkladů - logo, kontakty, popis vašich služeb, vaše případná vize vizitky)
  • Export = uložení do několika formátů (dodání přes server/mail nebo na DVD)
  • Výroba = zajištění výhodného a kvalitního tisku (*)
  • Orientační cena: 350 - 500 Kč (dle sjednané grafické náročnosti atd.)
  • * (cena tisku není započítána - ta závisí na počtu KS, papíru, barevnosti, povrchové úpravě)
  

2) Leták, dárkový poukaz, oznámení, plakát, plachta, cedule

Leták představuje určitou nabídku vašich služeb nebo výrobků. Může jít také o různé akční nabídky, dárkové poukazy nebo i pozvánky a oznámení - svatební, pro různá setkání apod.

Důležitá je zde jak grafická podoba, tak i výsledný formát - rozměr. Právě tím a způsobem tisku mnohdy docílíte té správné poutavosti. Možností je opravdu hodně, různé formáty, typy papíru i povrchových úprav jako laminace nebo parciální lak či metoda drip-off.

Obdobně je tomu tak i u plakátu, plachty nebo roll-up stojanu, banneru či cedule - i tyto grafické poutače pro Vás mohu vypracovat.

Tato nabídka zahrnuje:

  • Analýza a návrh = konzultace s klientem
  • Grafická část = návrh vizuální podoby (na základě dodání podkladů - logo, kontakty, popis vašich služeb, texty, vaše případná vize)
  • Export = uložení do několika formátů (dodání přes server/mail nebo na DVD)
  • Výroba = zajištění výhodného a kvalitního tisku (*)
  • Orientační cena: 400 - 900 Kč (dle sjednané grafické náročnosti atd.)
  • * (cena tisku není započítána - ta závisí na počtu KS, papíru, barevnosti, povrchové úpravě)
  

3) Brožura, katalog

Malá brožura může být vhodným nástrojem, jak v kostce představit své výrobky, služby nebo jen určitou nabídku jednoho zaměření. Většinou je řešena jako skládaný leták, např. 3-4 stránkový a nebo pak jako 10-20 stránková knížečka, kde jsou strany spojené pomocí sešitové vazby V1 (drátěné skobičky).

Katalog většinou zahrnuje celou nebo větší oblast vašeho portfolia, 30-90 stran. Často je to kompletní nabídka služeb nebo výrobků s ceníkem apod. Provedení může být klasická A4 nebo A5 či speciální formát jako 200 x 150 mm. Strany pak mohou být spojeny pomocí sešitové vazby V1 (drátěné skobičky) a nebo V2 (tvrdý hřbet, lepené listy).

Oba druhy tiskovin mohou být tvořeny jak různým typem papíru, tak různou vazbou a finální povrchovou úpravou jako laminace nebo parciální lak či metodou drip-off. Tím docílíte např. velmi poutavé obálky nebo vnitřních stran se zvýrazněnými fotkami výrobků.

Tato nabídka zahrnuje:

  • Analýza a návrh = konzultace s klientem
  • Grafická část = návrh vizuální podoby (na základě dodání podkladů - logo, kontakty, popis vašich služeb, texty, vaše případná vize)
  • Export = uložení do několika formátů (dodání přes server/mail nebo na DVD)
  • Výroba = zajištění výhodného a kvalitního tisku (*)
  • Orientační cena: 900 - 15.000 Kč (dle typu, sjednané grafické náročnosti, počtu stran atd.)
  • * (cena tisku není započítána - ta závisí na počtu KS, papíru, barevnosti, povrchové úpravě)
  

4) Návrh loga + grafický manuál

Logo firmy reprezentuje vaši společnost. Mělo by ukazovat zaměření firmy, představovat váš koncept a také ji charakterizovat. Při návrhu loga se snažím vždy z těchto bodů vycházet.

Samotné logo je pak grafický prvek, který může být použit do různých tiskovin od vizitek po katalog nebo na WWW stránky a různé elektronické prezentace. Pro tyto účely je k logu dodáván tzv. Grafický manuál, kde je popsána barevnost a způsob použití. To především, aby bylo jasné jak s logem zacházet i ostatním lidem a aby byla zaručena vždy stejná kvalita daného použití.

Manuál může být také doplněn o typové šablony pro vaši interní i externí komunikaci. Ty jsou zpravidla tvořeny nabídkovými listy, dopisními předlohami, ceníky nebo informačním listem.

Tato nabídka zahrnuje:

  • Analýza a návrh = konzultace s klientem
  • Grafická část = návrh vizuální podoby (na základě dodání podkladů - popis vašich služeb, vaše vize)
  • Manuál = dokument s instrukcemi barevnosti a použitelnosti loga do tiskovin nebo WWW stránek
    (může být doplněn o typové šablony pro vaše interní i externí dokumenty jako nabídkové listy apod.)
  • Export = uložení do několika formátů (dodání přes server/mail nebo na DVD)
  • Orientační cena: 1.500 - 5.000 Kč (dle sjednané grafické náročnosti, manuálu, šablon dokumentů)
  

5) Grafika pro WEBy a el. prezentace

V mnohých případech nahrazuje tištěnou prezentaci právě ta elektronická. Ta může být v podobě WWW stránek, statických nebo animovaných bannerů. Někdy je potřeba upravit produktové fotografie nebo doplnit web o různé prvky v podobě ikon či piktogramů.

Mohu pro Vás připravit jak různé ilustrační obrázky, bannery, ikonky, tak také upravit fotografie vašich výrobků (ořezy, korekce barev a ostrosti). Kromě toho i celé WWW stránky (viz. sekce Weby).

Tato nabídka zahrnuje:

  • Analýza a návrh = konzultace s klientem
  • Grafická část = návrh vizuální podoby (na základě dodání podkladů - popis vašich služeb, vaše vize)
  • Export = uložení do příslušných formátů (dodání přes server/mail nebo na DVD)
  • Instalace = začlenění grafiky do vašeho webu, reklamních serverů apod.
  • Orientační cena: 500 - 3.000 Kč (dle sjednané grafické náročnosti, formátu, začlenění)
  
  


Ceny jsou pouze orientační, přesnější rozpočet vždy stanovím dle reálných potřeb klienta a odhadovaných hodin prací - základní hodinová taxa: 1h = 250,-Kč.

Pokud si nejste jisti, co by bylo pro Vaše záměry nejvhodnější, není nic jednodušího než se zeptat :)

Proberu s Vámi vaše potřeby a dle toho vybereme vhodné řešení a nebo Vám navrhnu něco zcela jiného.